Waar vind ik alle informatie over de verplaatsting van het laboratorium van Velp naar Utrecht
Op deze pagina: https://unilabs.nl/SHO vindt u alle informatie. Van gewijzigde doorbelwaarden tot achtergrond informatie over de wijzgingen op het gebied van medische microbiologie. En van meestgestelde vragen tot bestellen van materialen.
Hoe kan ik de uitslag van diagnostisch onderzoek opvragen
Dagelijks rapporteren wij de uitslagen van diagnostiek automatisch in uw HIS, maar het kan nog sneller. Via SHO Uitslagen Online krijgt u namelijk direct de beschikking over uitslagen zodra ze door onze deskundigen zijn gevalideerd. Vraag hier een account aan voor deze applicatie. U kunt natuurlijk ook bellen voor uitslagen: 088-999 7001. Bij de aanvraag van diagnostiek kunt u ook aangeven dat u de uitslag doorgebeld wil krijgen. Indien u uw telefoonnummer hierbij vermeld, geven wij de uitslag aan u door zodra deze gevalideerd is door onze deskundigen.
Hoe kan ik een thuisprik-afspraak inplannen voor mijn patiënt
U kunt thuisprikken aanvragen via telefoon 088-999 7002 of fax 088-999 7951.
Hoe kan ik een CITO aanvragen voor mijn patiënt
U kunt een CITO aanvragen via telefoon 088-999 7979.
Mijn praktijkgegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dit doorgeven
Dit kunt u doorgeven aan uw regiomanager of via het contactformulier op de website.
Waar kan ik materialen, zoals aanvraagformulieren e.d. bestellen
Bestellingen plaatsen kan direct via de webshop van SHO.
Er is een nieuwe locatie bij mij in de buurt gekomen en deze wil ik op mijn aanvraagformulier vermeld hebben
Neem voor informatie en mogelijkheden contact op met uw regiomanager.
Ik wil voortaan alle rapportages elektronisch ontvangen, waar kan ik dit doorgeven
Dit kunt u doorgeven aan uw regiomanager of via het contactformulier op de website.
Ik kan niet meer inloggen in SHO Uitslagen Online, hoe kan dit
Niet meer inloggen kan komen doordat er meer dan 90 dagen niet is ingelogd of 3 keer het verkeerde wachtwoord is ingevoerd. In beide gevallen kunt u contact opnemen met 088-999 7151.
Ik heb een vraag over ZorgDomein.
Neem contact op met de Zorgdomein servicedesk via 020-4715282 of kijk op de website van ZorgDomein: http://zorgdomein.nl/support/support
Hoe kan ik een SHO Uitslagen Online-account aanvragen
Via de site van SHO kunt u een account aanvragen, klik hier voor meer informatie.
SHO Uitslagen Online reageert niet.
U kunt contact opnemen met SHO via
Ik kan de uitslag van een onderzoek niet terugvinden in SHO Uitslagen Online.
U kunt contact opnemen met SHO via
Ik heb een andere vraag over SHO Uitslagen Online.
U kunt contact opnemen met SHO via
Kan ik in SHO Uitslagen Online ook uitslagen van patiënten buiten mijn eigen praktijk inzien
U ziet alleen de uitslagen van uw eigen patiënten.
Ik wil informatie over de tarieven van een bepaald onderzoek, waar kan ik deze informatie vinden
Een overzicht van de tarieven vindt u op onze website.