Voor zorgverleners

Voor patiënten

Vragen van zorgverleners

Dagelijks rapporteren wij de uitslagen van diagnostiek automatisch in uw HIS, maar het kan nog sneller. Via SHO Uitslagen Online krijgt u namelijk direct de beschikking over uitslagen zodra ze door onze deskundigen zijn gevalideerd. Vraag hier een account aan voor deze applicatie. U kunt natuurlijk ook bellen voor uitslagen: 088-999 7001. Bij de aanvraag van diagnostiek kunt u ook aangeven dat u de uitslag doorgebeld wil krijgen. Indien u uw telefoonnummer hierbij vermeld, geven wij de uitslag aan u door zodra deze gevalideerd is door onze deskundigen.

U kunt thuisprikken aanvragen via telefoon 088-999 7002 of fax 088-999 7951.

U kunt een CITO aanvragen via telefoon 088-999 7979.

Dit kunt u doorgeven aan uw regiomanager of via het contactformulier op de website.

Bestellingen plaatsen kan direct via de webshop van SHO.

Neem voor informatie en mogelijkheden contact op met uw regiomanager.

Dit kunt u doorgeven aan uw regiomanager of via het contactformulier op de website.

Niet meer inloggen kan komen doordat er meer dan 90 dagen niet is ingelogd of 3 keer het verkeerde wachtwoord is ingevoerd. In beide gevallen kunt u contact opnemen met 088-999 7151.

Neem contact op met de Zorgdomein servicedesk via 020-4715282 of kijk op de website van ZorgDomein: http://zorgdomein.nl/support/support

Via de site van SHO kunt u een account aanvragen, klik hier voor meer informatie.

U kunt contact opnemen met SHO via applicatiebeheer@sho.nl of 088-999 7151.

U kunt contact opnemen met SHO via applicatiebeheer@sho.nl of 088-999 7151.

U kunt contact opnemen met SHO via applicatiebeheer@sho.nl of 088-999 7151.

Landkaart

Locaties & openingstijden

Onderzoeken locaties

Locaties onderzoeken